2015

 
såg att det var nära 3 år sedan jag skrev här, så tänkte att jag kunde skriva en rad nu när jag ändå är sjukskriven i 3 månader. Oj vet inte vart jag ska börja men kan samma fatta dom senaste två åren som väldigt händelserikà. 2013 då hände det grejer i ens liv kan man säga. I Januari åkte jag och Martin till Mexico i 2 veckor och bara va, det var en riktigt underbar semester! Sedan i April blev vi med hus och där starta vårt livsprojekt kan man säga. Vi har blåst ut hela huset och målet var att flytta in till midsommar 2013 och den tidsplaneringen höll vi. Idag är nästan allt klart, lite färg i kälaren kvar och sedan i vår ska vi börja med altan. i juni 2013 tog jag körkort, Äntligen tänkte ni va haha! Riktigt skönt att få det gjort. Sedan åkte vi till Barcelona i augusti och via upp oss efter allt slit med huset. Sen fyllde mamma 60år så vi alla barn åkte upp till Stockholm och överraska henne där då hon hade "gömt" sig där för att slippa att bli firad.. och det tråkiga med 2013 var att jag skada korsbandet i en fotbollsmatch.
såhär såg huset ut när vi möte det.. 
 
Idag ser det ut såhär, här målar vi fasaden sommar 2014. 
 
 
2014 då var det fortsatt mkt renovering på huset, min bror gift sig med Karin en helt underbar dag det var så roligt bröllop! Det var en fantastisk sommar med 30grader varmt i drygt 2 veckor helt sjuk . Det blev mkt grill och slapphet i trädgården, ingen utomlandsresa detta år då vi prioriterade att lägga allt på huset. Vi var ett par dagar jag och Martin i hamburgersund på västkusten, en par riktigt mysiga dagar.. Martin byte jobb också så idag är han på swedol. 
 
 
 
 
2015, året har bara börjat och jag är nyoperad sedan i torsdags så nu har jag ett nytt korsband och en rehab på 1 år framför mig. Sedan får vi se vad detta år har att erbjuda.. Ni kommer att följa min resa till ett helt knä igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0