Nu kan vi äntligen

Säga att våren 2012 är här!! Så stod det på na i morse, denna vår var efterlängtad det kan jag lova! Men jag har kommit på att tiden går så sjukt fort, vet inte vart tiden tagit vägen! I sommar är det 5års sen jag tid studenten, men det känns som igår!!! Lite läskigt så fort det går!! Men men livet ska väl hå såhär fort antar jag.. Ska strax åka i väg och träna fotboll ska bli skönt att få springa av sig lite, kanske blir en sväng till gymmet också vi får se.. Tänkte lägga in några bilder på våran lägenhet, men som sagt det är inte riktigt klart på vissa stället så ha lite överseende med detta.. vi börjar visa vardagsrummet :) Men nu till det viktigaste av allt! Vi har fått biljetter till EM !!!!! Så vi åker till Kiev i Juni för att se Sverige-England och Sverige-Frankrike! Ska bli så kul! Men är till sak som är kul för Er som läser och vill åka till EM är att vi har fått dubbla biljetter så vi har två biljetter till Sverige-England och två biljetter till Sverige-England som vi säljer!! Så första till kvarn! Skynda att fynda!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0