Helgen

Ja denna Helg har man verkligen fått känna på hur det är att verkligen leva haha! Vad har jag gjort då? Jo enbart ätit, sovit och spelat match! Jag hat alltså spelar två 90min matcher och jag kan säga att idag är man inte kaxig! Jag har ont i exakt HELA kroppen!! Haha men det är väl så när man inte spelat på 11mana plan på ett par månader! Men jävlar vad kul det var, igår var det sjukt kul men jag har bara ett problem och det är konditionen jag måste träna intervaller! :) så kom igen nu våren vill snöra på mig löparskorna och ut och springa!!! :) ja det var väl min helg de, jo det viktigaste får jag inte glömma vi premiär grilla igår eftermiddag, jävlar vad gott det var! Men kan säga att min saknar kolhydrater nu efter en vecka utan. Men jag kämpar på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0