Dags att

Röra lite på fläsket! Tar mig ett kvällspass på gymmet nu. Var förbi stadium outlet förut för att köpa nya löpartajts men tyvärr hade dom inga men ut kom jag med geléinlägg till skorna, jag har ju hällsporre så ska se ifall det går bort med dessa ilägg. :) Hoppas! Köpte även dessa cykelbyxor från märket craft de är så sköna och bra att ha under fotbollsshortsen nu när vi ska gå ut! tummen upp för mina köp idag! Snart helg också ska väl bli sådär och ha helg denna helg. Ska spela årets första träningsmatcher i helgen i Hallsberg både lördag och söndag förstår inte riktigt hur vår tränare tänkte där alltså, vi har inte varit ute på stor plan än och nu ska vi spela TVÅ träningsmatcher på två dagar! Hur ska detta gå???!!?? Man kommer i alla fall ha träningsvärk på måndagen den saken är ju rätt klar i alla fall! Så om ni där ute inte har något för Er så kan ni ju ta Er till Hallsbergs konstgräs för att titta på oss och se hur det går... Ska bli spännande och se hur mycket man orkar! :) men lite mer än förra säsongen borde man orka då vi löptränat som fan denna försäsong! kul kul kul!! Älskar att springa har jag kommit på! Nä nu måste jag dra kanske slänger upp ett inlägg senare och berättar vad jag gjorde på gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0