Dagens efterrätt

Jaha idag har det ju faktiskt varit en underbara vinter dag, vilket väder!! :) bär jag kom hem från jobbet vid två var jag full med energi så jag satt igång och laga lite mat det vart en köttfärs paj men en liten nyttigare variant ni ska få en bild på den sen men jag börjar bakifrån idag så ni får desserten först :) ni ska inte tro att detta är vardag i våran familj och äta efterrätt varje dag men jag tänkte att varför inte göra en liten mysmåndag.. Haha iallafall desserten består av endast nyttigheter frysta hallon, TORKADE blåbär, vaniljkessela och ett smullat deigestivekex (fullkorn) bara att blanda allt i en bunke och hälla upp i en fin skål eller nåt allt efter tycke och smak! Mycket gott!! Ni måste bara testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0