Lördag

Japp nu är det lördag igen, sjukt vad tiden går fort..! Vem är vaken 8.00 på en lördag tänker ni men såhär är det vi har fotbollsträning 08.30 på trängens konstgräs. Sjukt men sant men jävlar vad kul det ska bli och komma ut på konstgräs! Längtar förstås som ett litet barn som väntar på julafton att komma ut på RIKTIGT gräs finns ingen bättre känsla! :) Åhh får gåshud! Haha ikväll vankas det lagfest här hemma hos oss. Fråga mig inte varför jag sa att jag skulle styra ihop detta, känner inte alls för att dricka idag men hoppas det vänder framåt eftermiddagen. Det kommer 16 st tjejer hit ni kan ju tänka Er ljudvolymen som kommer att vara här haha! Det ska bli trevligt att träffa alla såhär utanför fotbollen :) jaja nu vet ni vad jag gör idag kul va?! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0