3.5mil denna vecka :)


Ska snart iväg med jobbet till Atlas Copco som ligger vid Gustavsvik där ska vi lyssna på någon som pratar om vad Atlas Copco jobbar för osv.. sen ska vi göra något grupparbete eller nåt sen efter det blir det mat på Svalan i brunnsparken.. Så detta kan nog bli en trevlig lördag. :) Sen blir det nog utgång med ett par stycken..

Ni vet att jag joggar jorden runt i karlslund, det är något som företag gör på hösten. Det håller på i 2 veckor man ska springa/gåå så mycket man kan. Vi leder just nu men tvåan SCB ligger inte så långt ifrån oss så vi får kämpa på! efter man har sprungit 2mil så är man med i utlottning om en resa till Kina tror jag det var. sen får man lite priser och så inom företaget .. Så igår fick jag pris. Jag har sprunigt/gått 3.5mil sen i söndags! :) så jag fick ett sadelskygg,jatzy och en jätte fin termoskopp! Så det var ju kul.  haha de är en rätt kul tävling faktiskt! Kul att se hur långt man springer och så...

Nähe nu är det dags att göra sig i ordning för om 40 min ska jag åka.. Blir en lång dag men förhoppningsvis rolig! =)

Slänger upp en liten partylåt också, det är ju trots allt lördag!



vart en till bara för det, denna låt blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på den!! Bästa är att lyssna på den när man springer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0