Lukten av gräs!



Fan vad jag längtar till att få spela fotboll på gräs! Vilken jävla känsla det är att en varm sommardag få dra på sig fotbollsskorna och få svettas som en gris, få solens strålar i ansiktet och få en underbart ful bränna på benen. Men det är de som är charmen med det hela! Fan vad jag längtar!!!

Och en sak till som jag har lovat mig själv är att denna säsong ska bli en utav dom bästa på länge från min sida och det kan inte starta bättre än att ha fimpat min sista cigg, tränat styrketräning mist 2gånger i veckan och 2 fotbollspass varannan vecka (eftersom jag jobbar kväll varannan) och nu ska jag börja spriga så fort den svinhala isen är borta! Jag tror på mig själv denna gång!

Ge mig sommar och lukten av gräs nu!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi ska äga planen i år! Saknar också gräset men vi är där fortare än du tror! :-)

Vi försöker få ihop ett gäng till vårruset i laget hoppas du hänger på oss!

2011-03-25 @ 07:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0