Nytt år nya utmaningar...


Ja då var det nytt år och ingen är mer glad än jag. :)
Julen och nyår var fantasktisk´, har verkligen haft det jätte mysigt. Varför blir julen så mycket mysigare när man har småbarn med? Så mysigt när tomten kommer och så.. Haha :)
Nyår spendera vi med massa trevliga människor hemma hos Sannas syster Sara :) Tack för en mycket trevlig kväll!

Igår så spela vi cup i Riasbergskaskolan. Fan va kul det var, vi kom tvåa. Men vi kunde ha kommit etta om jag inte hade missat en staff jävel! Men men jag kan ju säga att jag inte var glad och är fortfarande inte glad över det! Men det är ju som sagt sånt som händer. Men jag kan ju säga att jag aldrig mer kommer att missa en straff!
Jag är mer taggad än någonsin att träna järnet nu och bli så bra som möjligt, även om jag inte kan komma på alla träningar så kommer jag att gå på gymmet och förbättra styrkan och allting annat!
Sen verkligen LÄNGTAR jag efter att snön ska smälta bort så jag kan ta fram löparskorna och komma ut och löpa igen!! :) Fan va kul allt ska bli!

Sen igår så satt jag och titta på resor till Auswitch, vill verkligen åka dit. Ska bara få reda på vilka som ska med och sen ska jag boka.  Kanske inte en så rolig resa men en viktig del för mig att se hur min mormor har haft det och bli en "erfarenhet" rikare eller vad man ska säga. Ni som känner mig vet varför jag vill åka dit.


Längtar efter sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0