Sommarn.


Denna sommar har varit mycket bra men väldigt kort, den bara försvann.. :( Vi hann med en vecka på Santorini i alla fall. Jag säger bara det att om ni någon gång i livet har möjlighet att åka dit så gör det! De var det finaste jag någonsin sett, deras huvudstad Fira var som taget ur en dröm, så fint!! Jag vill åka tillbaka snart igen!! :)
Annars har jag inte gjort så mycket i sommar mer än att jobbat..

Vad har ni själva gjort i sommar?

Sommarn har bara försvunnit men nu längtar jag nästan lite till hösten och mörkret, det är ju trots allt lite mysigt. I alla fall ett tag. :P sen hoppas vi på att vi kommer iväg till New York i November också, men med våran otur hela tiden så blir det väl inget med det.. Men vi håller tummarna.

Snart ¨är Augusti slut och  det är mycket som ska hinnas med. Nästa helg ska vi stå på Loppis på lördagen och på söndagen så ska vi på Olles dop. Vad köper man i doppresent??? och Lollo ifall du läser detta vad önskar sif Olle? :) Helgen efter det den 3/9 så är det personalfest, kan bli roligt :)
sen ska det hinnas med en del träning, matcher och umgås med vänner också..

Vi har flyttat också, har jag sagt det? vi bor nu i en trea på Östrabangatan, jag trivs som fan! Älskar denna lägenhet, kommer aldrig flytta härifrån!

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. har inget att berätta haha..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0