Helg.


Idag är det match igen och idag är jag nervös, det brukar jag inte vara.. haha Men idag känns som en bra dag. Jag hoppas verkligen att vi vinner eller vi måste vinna!!

Helgen har varit rätt lugn. i fredag var jag bara hemma hos mamma och åt kräftor och räkor och prata massa skit. det var mysigt :) Igår gick jag hem till elin och Jonas en sväng på morgonen där jag, linda och Elin skulle baka bullar men det skit vi i.. Haha jag och Linda drog och köpte en ny bil till henne istället. Hon köpte Martins morfars bil en Volvo s40! hoppas att hon blev nöjd :P
sen på kvällen satt vi hos henne några stycken och bara snacka skit, drog hem vid halv 12 för att sova och ladda inför match :)


Jag har inte riktigt berättat för er hur denna säsong har gått för mig. Som ni alla vet så tog jag min sista cig på nyår och jag har inte rökt en cig sen dess mer än att jag har smakat ett bloss någon gång (vilket smaka skit) och jag kan säga att jag märker STOR skillnad sen förra säsongen. Alla matcher jag har spelat har jag spelat i 90min! jag är nöjd i alla fall!! :=) haha







kan inte slutar lyssna på Kapten Röd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0