Helg igen!


jaha då var det helg igen, men denna helg kommer fan bara flyga förbi! Börjar jobba vid 2 idag och slutar halv 8.. :( Men det ska väl gå bra, sen efter jobber funderar jag på att ta mig joggingtur i karlslund. Imorrn blir det Loppis för fulla muggar i Brunnsparken 11-15 så kom och shoppa! haha Och på söndag är det dop för Lilla Olle! :)
Dock har jag inte köpt någon "riktig" såndär doppresent som man ska göra typ en silversked, spargris eller något annat fint.. Jag har köpt något helt annat, kan ju hoppas på att det blir bra.. Haha berättar på söndag vad det var för något :P
Måste bara komma på en dikt eller nåt.

Nä dags att börja röra sig mot jobbet då!

Trevlig Helg!


Hörrni det vart ju fint väder också, passa på att njut det kanske är sista gången man kan sitta på en uteservering i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0