Sommar eller Höst?!



Nu är det verkligen länge sedan jag skrev. Men det har väl inte hänt någonting speciellt direkt.

Jaha då var det höst eller vad ska man säga när det är 5grader kl 7 på morgonen när man går ut och går. Det är fan svinkallt!! Det är ju helt sjukt, vi kommer väl ha vinter redan i oktober om det fortsätter såhär.. :(

Men sommarn har varit helt underbar. Har inte gjort så himla mycket men skönt att bara få va och göra det som faller en in.
Har varit i Stockholm med Linda och Malin, en himla trevlig resa. :) 

Jag och Martin åkte till Jönköping och sov på hotell och bara va, väldigt mysigt jag undrar varför man inte gör sånt oftare, flyr vardagen lite. Himla mysigt iallafall åka bort sådär spontant.

Var i Stockholm med Martin också och träffa Victoria och martins kompis Victor. Mycket trevlig kväll med godmat och dryck :)

Sen var vi en vecka i Turkiet också, jävligt varmt och skönt. :=)

Vi har varit en del på landet också och lagt golv och grejat,så det blir väl till att tapetsera och byta kök här i höst kanske..

Sen har vi ju haft en par trevliga kvällar här hemma i Örebro med massa underbara människor. :O)

Sammanfattat så är jag rätt nöjd med min sommar trots allt. Men man kan ju få önska att sommarn var någon månad längre...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0