Pinsamt!


Jag har nog inte sett något så pinsamt på länge. Jag båda sitter med kudden för anisktet och skrattar. Det ska vara ett seriöst program när man delar ut priser till tv profiler, men eftersnacket är bland det värsta jag har sett! Det är verkligen så pinsamt. Folk kan inte hålla i mickrofonen hon som hålller i eftersnacket tar sig mellan brösten osv.. Se själva och avgör vad ni tycker. Ni får dra fram ett par minuter innan allt pinsamt händer tex vid Victoria Silversteds.
Såg detta på Vakna med the Voice..




Jag har nyss kommit hem från en morgonpromenad på en timma. Nu är det verkligen höst ute riktigt kyligt,men uppfriskande. :)

Imorrn blir det fotbollsträning igen om mitt vänster ben är bättre.. Och ikväll blir det nog att gå till gymmet en sväng eller ge sig ut och springa en sväng. :) Känns bra detta hejaheja! Haha


Nä nu ska jag äta frukost sen på möte med min jobbcoach.

HejHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0