Är super glad.


Igår spelade vi sista matchen för utomhus säsongen och jag måste nog säga att jag gjorde min bästa match på länge. Allt bara kändes så bra kändes som om jag skulle kunnat ha sprungit hur länge som helst igår. Sån känsla vill jag alltid ha!! det enda negativa var att jag fick en smäll på låret så jag spelade med lindat lår nästan hela matchen vilket inte var så kul och idag gör det svin ont. Så får hoppas att det går över fort! Så ser jag MYCKET fram emot innesäsongen ska bli så himla kul!!!!! :)
Fan allt känns så himla bra just nu och jag vill ha denna känsla resten av mitt liv!!! hihi

På lördag ska jag ut med "tanterna" som jag kallar dom från mitt gamla jobb. ska bli sjukt kul att träffa dom en sväng. :)

Tänkte ge mig ut och springa idag men jag vet inte om jag ska vänta på att mitt lår blir bra igen eller om jag ska skita i det och linda det och springa ändå...?  Skit också!

Någon som vill köpa Salami så säg till. Salamin kostar 165kr och är ca:42 cm och väger 800gram och finns i smakerna vitlök,peppar och krydd. Dom är riktigt goda!

Jaha snart firar jag och min bättre hälft 1 år. Sjukt vad tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ta det lugnt tycker jag ;-) 1 vecka kvar till innesäsongen drar igång :-) Och tycker verkligen att du ska satsa på innermittfält, du gör det bra där inne :-)

2010-09-29 @ 22:04:55
Postat av: lovisa

VAD ROLIGT GUMMMAN!! DU ÄR JU SVINBRA! INNOMHUS ÄR GRYMT!! SES I MORGON PUSS

2010-10-09 @ 10:43:08
URL: http://viitaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0