Jag är glad!


Sen senast jag skrev så har dom fått fast en 23-årig kille som bor på väster. Han har nu erkänt den grova våldtäkten vid Eurostop på en 23-årig kvinna. Detta är helt sjukt vad har hänt med denna kille i hans ungdom som gjort att han blivit såhär och behandlar kvinnor på detta sätt. Jag fattar inte hur man kan leva med detta sen..
Men det värsta av allt är att han jobba på DHL medans jag var där! Helt sjukt!

Men men åter till arbetslösheten igen. Jag sluta i fredags och nu sitter jag här igen och kollar jobb men ska jag vara helt ärlig så tycker jag faktiskt att det är rätt kul att söka jobb. Att leta sig fram i djugeln av alla internetsidor. =) Men jag hoppas att jag snart får ett jobb! :)

Nu till detta stora dilemma som jag måste ha hjälp med. Vart ska man köpa ett gymkort?!!
Detta är ju också en djungel. Jag tror jag ska köpa på motionsform på stan. Verkar riktigt bra. där har dom cirkelträning och vanliga maskiner också och relaxrum med bubbelpool och bastu. =) Kan ju vara skönt att slänga sig i efter ett träningspass.. :) Men jag vet inte det finns ju en del att välja på. Så har ni något bra tips så säg gärna till!

Dessa har jag tänkt på.

* Gustavsvik
* Motionsform
* I form

Så vi får se vad det blir för ställe. Men det blir inte fören i November jag kör igång med styrketräning. Just nu har jag inte riktgit råd och sen är jag så inne på fotbollen just nu, det är ju SÅ SJUKT kul! vet inte vart det kommer ifrån, denna lycka att varje Onsdag och Söndag få träna fotboll är jätte konstigt. den dök bara upp efter sista utomhus matchen. Konstigt men kul!

Längtar till nästa Söndag då det är dags för Cup igen i Hallsberg, ska blir super KUL!



Kommentarer
Postat av: Jenny

det är bara för att du tyker det är så roligt spela inomhus! Du lyser av glädje när du spelar :-) den tjejen har jag saknat!

2010-10-20 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0