Träning.


Idag har jag varit en sväng på stan med Sanna mycket trevligt. :) sen gick jag hem och laga mat. så nu är jag mätt och belåten sen är det äntligen fotbollsträning igen! :)

Igår var jag iväg med Martin och träna på G-viken jag har sån fruktansvärd träningsvärk i armarna! Fan det gör så jävla ont men imorrn är det dags igen. Men får nog köra lite ben då kanske.. :P Men fan va kul det är!

På söndag är det dags för cup i Hallsberg, ska bli riktigt kul! Hoppas bara att man får vara med?!
Jag hoppas verkligen vi kan göra några mål denna gång vi ha sånn jäkla otur hela tiden!

Nä nu ska jag kolla lite på tv, sen dags att dra iväg och springa med Jenny innan träningen =)

Hejsvejs!


Bästaste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad vi sprang! ;-) Vi får ta det en annan dag!

Klart du platsar, inne är du kung du ska se att du lyckas peta in minst ett par bollar i mål på söndag :-)

2010-10-27 @ 22:47:13
Postat av: Anonym

Lika trååååkig som vanligt

2010-10-31 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0