Jahaa..


Då är första dagen gjord på mitt gamla hederliga jobb DHL. Blandade känslor att vara tillbaka, men det handlar ju bara om 2 veckor så man får väl stå ut...

Jag längtar som fan tills fotbollsträningen på onsdag så kan morgondagen gå fort tack! Ska bli helt sjukt kul att börja spela inomhus igen, de är ju det bästa som finns! :)


Min älskade sambo kommer antagligen lämna mig nästa vecka och i början av december för två stycken weekendresor. Den första med sin pappa och den andra i December med grabbgänget. Det tycker jag att han är värd efter alla timmar på jobbet och att stå ut med en tjatig tjej varje dag när man kommer hem.. :P Haha
Nä men jag hoppas han får det bra men jag vill också åka till Milano och kolla på Zlatan, ja jag är avundsjuk.. :(

Imorrn den 5 Oktober har vi varit tillsamman i 1år, sjukt vad tiden går fort. Älskar dig mer och mer för varje dag. <3



Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på er! :-)

Skönt läsa att det är fler än jag som längtar till imorgon :-)

Ses imorgon!

2010-10-05 @ 07:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0