Nervös..



Så var det fredag igen, skönt! Idag är jag nervös jag ska på intervju kl 14.00 hos ett företag som heter Schnider (tror det stavas så). Det ska bli kul men känner mig väldigt nervös bara vet inte varför.
Detta är verkligen helt sjukt, jag har gått arbetslös sen i Maj och vart på 3st intervjuer hos tre olika bemaningsföretag. Det är de "enda" jag har gjort förutom att jag sökt säkert ett hudratal jobb också men inte fått svar på dom. Men så denna vecka så i ringer 3st företag?! Varför ska alla ringa samtidigt? Jag förstår inte varför det alltid ska vara så?  Det är ju jätte kul men jobbigt samtidigt för nu kanske man tvingas välja vilket inte är kul..
Men man ska iofs inte hoppas för mycket nu, ingen kanske hör av sig då.. Konstigt men kul är det i alla fall =)
Jag klagar inte, det enda som är skit är att jag inte har någon erfarenhet av att köra truck, det är lite synd för då hade jag säkert haft jobb för länge sen. Men jag tog ju mitt truckkort när jag vart av med jobbet i Maj..

I helgen vet jag inte vad som sker, inget planerat faktiskt så vi får väl se vad som händer..
Nästa helg ska jag kanske träffa Marie hon ska in till stan och käka julbord så jag hoppas att jag hinner träffa henne en sväng, vore kul att se henne.. =)

På söndag har vi match mot Sturehov tyvärr fick jag inte vara med, men det är nog lika bra för mitt knä är inte helt Okey än. Kan det bara gå över?!?!!!!


Här får ni lite gamla bilder :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0