Helg varje dag...

Då var det helg igen, eller jag har ju helg hela veckorna vilket inte är så kul.. Men men idag bär det av upp till Nora för att sova över hos syster min och fira hennes födelsedag då jag inte kan komma imorrn för att jag har match. :) det ska bli mysigt att få leka lite med Mosters älskling också! :)

Glömde totalt bort att skriva hur det gick på intervjun förra veckan. Men det kändes skit bra när jag gick där ifrån. Han som jag träffa var verkligen JÄTTE trevlig så nu hoppas jag på det bästa. Vi ska höras nästa vecka och stämma av lite om vad som händer.. Så det känns riktigt bra!

Ska försöka ta lite kort nu när jag är i Nora så ni får se lite nya kort på Mio och kanske lite av hur det ser ut hos syster min. Varför ni inte får så mycket bilder nu är för att min köra dator bran upp här för några veckor sen och jag hoppas verkligen att det går att rädda mina kort!! Särskillt dom från studenten som jag fortfarande inte har framkallat?!! Så jag varnar er där ute framkalla alla era bilder som ni vill ha och ha INTE din bärbara dator i knät!!

Som sagt imorrn har vi Match mot Adolfsberg kl 14.00 tror jag det va, så har ni inget för er så kom och titta vettja! =)

Nu låter jag som världens tant kanske men jag älskar verkligen programet Så mycket bättre på 4:an. Det måste vara det bästa som visats på tv på väldigt väldigt länge. Och förra veckan så var det Petters tur att få sina låtar tolkade av de andra. Och jag måste bara säga att jag har fått en helt ny syn på alla som är med i programet men den som jag mest att ändrat uppfattning om är ju September, hur bra är hon inte?! Hon är ju så jävla begåvad så herregud! Ge mig en tia om inte denna låt snart kommer att spelas ute på nattklubbarna snart, det är EN HIT precis som Petter sa! Lyssna själva och avgör, erkänn att man blir lite danssugen det är en riktigt discodänga erkänn?!





Jag skulle behöva ha hjälp jag är verkligen sämst när det gäller att göra om bloggen som jag har. jag fattar verkligen ingenting om jag tex vill ha en ny header eller vad det heter. Är det någon som kan hjälpa mig?!






Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0