Nora


Jag och mamma åkte till Nora i fredags och sov över. Det var mysigt vi åt gott och bara hade det bra. :) Sen pkte vi hem tidigt på förmiddagen på lördag då mamma skjusa förbi mig i Garphyttan för det var dags för match mot Adolfsberg vi förlora på 4-1 tyvärr men vi spela riktigt bra. :) Jag har då aldrig gråtit på en fotbollsplan men i lördags vred jag till knät eller nåt i den stillen och FAN vad ont det gjorde jag trodde hela benet hade gått av eller nåt.. Det var inte kul eller är inte så kul. Det känns inte så mycket nu men gör lite ont när jag vrider knät och när jag ger knät belastning så vi får se hur det går i morrn på gymmet eller på Onsdag på träningen. Hoppas verkligen att det inte gör ont, jag tänker träna i alla fall!!
så helgen har varit väldigt lugn för min del. Var ute i Latorp hos Linda och var hundvakt på kvällen. Sen skjusa hon hem mig och  igår gjorde jag inte så mycket mer än att va och handla och städa. :)

Nä dags att ta tag i städningen och laga lite mat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0