NNNeeerrvööst!



Japp nu är det bara 2 timmar kvar tills det är dags att bege sig till bussen för att åka till det nya jobbet. Nu börjar ett nytt kapitel på mitt liv kan man säga.. Nu är det på riktigt känns det som och jag tror eller jag känner att jag kommer att trivas som fisken i vattnet. Jag hoppas bara att jag inte gör något misstag och gör bort mig totalt. haha skulle vara så typiskt mig, men va fan jag får väl bjuda på den om det skulle hända. :)
Tror man kommer att ha skit kul på jobbet bara man kommer in i gruppen och så.. Sjukt vad nervös man kan vara, men frågan är varför man ska vara det?!
Jag brukar tänka att alla har varit nya någon gång både på jobbet och på att köra truck så det blir liksom två flugor i en smäll men va fan det är bara att göra det bästa och ta det lugnt.
Jag har typ sovit 4 timmar inatt, så jag kommer väll somna som en stock när jag kommer hem ikväll :) Haha

Nu ska jag försöka äta lite sen blir det att gå och köpa busskort och lite frukt sen iväg och få alla kläder och grejer.. Piiiirrriigttt!!! Haha Fan va nojig jag är, förlåt! haha

Hejdå till det tråkiga arbetslösa livet och Hej jobblivet igen, nu kör vi! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det gått bra för dig idag :-)

2010-11-29 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0