nervöst.



Idag är jag riktigt nervös, vet ni varför?? Jo för jag ska på jobbintervju kl. 13.30 så då kan ni ju tänka lite på mig.. haha det kommer säkert att gå bra, jag har bara ett problem och det är att jag inte kommer ihåg vem jag ska träffa alltså vad hans namn var... :S Tror det var någonting med Dan elr Daniel men det ordnar sig väl.. :)

Igår var jag på gymmet igen, fan va skönt det är att verkligen ha kommit igång och tränat igen! Nu är det bara att köra på utav bara FAN :) och fotbollen är lika kul som vanligt. Ikväll är det dags igen för ett tränigspass igen ska bli super kul!

I helgen gjorde jag inget speciellt. Var bara hemma och tog det lugnt och ladda inför cupen som var i Hallsberg i söndags, som gick åt helvete!! Men men det är bara att ta nya tag!

Nu börjar jag verkligen klättra på väggarna snart, tycker det är SÅÅ tråkigt att gå hemma nu. Nu vill jag verkligen ha ett jobb och tjäna mina pengar och göra precis va fan jag vill! Känner mig som en apa inlåst i bur här hemma. haha..

Det har inte hänt så mycket kul hos mig denna vecka. Men jag kan uppdatera sen efter jag varit på jobbintervjun och säga ur det gått.. :=)


Lite sol och värme skulle ju aldrig skadda just nu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas intervjun gick bra :-)

2010-11-04 @ 17:49:59
Postat av: Anna

Lika tråååååååååååååååkig som vanligt!!!!

2010-11-08 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0