-4


Fan vad jag blir irriterad på att det inte går att ladda upp bilder på denna dator från min kamera. Måste ordna det så ni får se lite nya bilder. :)

Jag börjar bli helt störd av att gå hemma, och då menar jag riktigt störd. Jag fattar inte dom som tycker det är skönt att gå hemma och vara arbetslös eller dom som går hemma med sina ungar i 4år typ. Jag skulle bli galen!! 
 
Idag tänkte jag att jag skulle ta mig en promenad här nu snart sen hem och tvätta och städa. Och ikväll är det äntligen fotbollsträning igen! Jag fick nästan ångest i söndags för att jag stod över träningen pga mitt knä.. Men ikväll ska vi se om det håller, jag ber till alla gudar där uppe att det gör de?!!!

Sen funderar jag på att kanske julpynta idag, men det kanske är förtidigt..? eller vad tycker ni?
Men va fan det är ju knappt 2veckor kvar tills 1:a advent och då vill jag ju julbaka och greja istället för att julpynta.. =)

Sjukt vad fort detta år har gått även fast jag knappt har gjort någonting. Alltså jag vart varslad i 12Maj sen dess har jag bara gått hemma och då brukar ju inte tiden gå så fort men det har den gjort. Sommarn  ska vi inte ens tala om, hann knappt blinka så var den över.. Tänk vad fort dessa 22år har gått, helt galet... :S
Det stora frågetecknet varje år är ju vad som händer på nyår,någon som har förslag?
Jag skulle helst av allt åka upp till fjällen och åka skidor och fira nyår där. Vore riktigt mysigt..

Sen alla dessa julklappar, vad fan köper man åt alla?! Blir lika fundersam varje år..
Undra vad som blir årets julklapp detta år, kanske den där Ipaden elr vad det heter.. Vad tror ni?

Årets julklapp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0