Första dagen som arbetslös!



Jaha idag är det första dagen man är arbetslös, känns jävligt konstigt om jag ska vara ärlig. Första gången jag verkligen är arbetslös på riktigt.. Men nästa vecka ska jag ta truckkort så jag har lite att göra.. Men är så jävla nervös att jag inte ska klara det. Men det ska nog gå bra hoppas jag!
Så idag har jag varit på arbetsförmedlingen, tur att man har mamma som jobbar där, så man fick ju förtur så det tog bara 5min och skriva in sig sen gick vi och käka lunch på Pitchers, jävlar vad god mat dom har där!! Det kan verkligen rekomendera!! :)

Saknar alla mina kära arbetskamrater! Ni ska veta att ni gör ett kanon jobb där upp fast ni allt för sällan får höra det av våra "kära" chefer.. Men ni gör verkligen ett kanon jobb!!  <3 Kommer sakna er alla!!

Jag sitter här och funderar seriöst på att ta en massörkurs och senare utbilda mig till riktig massör! Jag tycker det är så kul, jag har just suttit och masserat Linda, hon tyckte det var super skönt! Så lite kan man nog, tror jag..?! haha Vore faktiskt riktigt kul! Men vi får se vad framtiden har att utvisa..

Nu sitter jag här hemma hos Jocke med Linda, malin och en som kallas P3 och kolla på Hockeyn.. Haha
Sen ska vi nog gå och sätta hos någonstans och ta ett glas vin..

Nä nu ska jag vara lite social! :)

men vi hörs snart igen!


Linda i lastbilen!


Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sattsa på massör, du kan få öva hur mycke du vill på mig ;-)

2010-05-12 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0