Vi flyttar!!!!

Har varit ute och gått en sävng nu på kvällen skönt som fan, förutom att jag håller på att bli sjuk igen tror jag. Ont i halsen och lite förkyld.. Hoppas det vänder för nu har jag inte tid att vara sjuk! Mycket som ska göras och fixas.
Kul Kul Kul!

Jaha då var det klart vi flyttar!!! =) Jag är hur lycklig som helst! haha Skit mysig lägenhet verkligen! Jag hoppas att vi kan flytta till Påsk vore så skönt att få lite tid att fixa i ordning och så när man är ledig.. :)
Jag lägger ut en lite annons här: ALLA NI SOM ÄR SNÄLLA FÅR VÄLDIGT GÄRNA HJÄLPA TILL ATT FLYTTA!!
Vi behöver all hjälp vi kan få..

Allt går som det ska nu känner jag. Bara ett nytt jobb som saknas. Och det hoppas jag kommer inom en snar framtid.

I helgen blir det rätt lungt tror jag, inget planerat än sålänge. Kanske blir ett glas vin imorrn om någon vill..?

Våren är verkligen här nu, man går och känner asfalten och gruset under fötterna, finns det något som är så härligt?? Nej, de är det bästa som finns!!! 

Nä nu blir det att ta en dusch och sen göra en fruktsallad och krypa ner i soffan och mysa. <3

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: nina

grattis till lägenheten mickis! vart ligger den nya? och du, det där med jobb kommer lösa sig :))) annars kan du ju alltid börja plugga! pusskram

2010-03-20 @ 10:00:05
Postat av: Mickis

Va söt du är Nina! Lägenheten ligger på Manilla gatan det är typ vid Rudbecksskolan.. Du får komma och titta när du kommer hem och hälsar på :)

2010-03-20 @ 12:48:22
Postat av: nina

klart jag kommer och tittar...kommer ju hem på fredag förresten och stannar över en vecka. då måste vi ses!!

2010-03-20 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0