Vem har ett jobb som mig?!


Hur orkar man, jag pallar iallafall inte mer nu. Jag har gråten i halsen varje dag. Jag förstår inte vad som är så svårt, att göra ett schema och gå efter? Jag tycker inte att det kan vara så svårt!!

Ett exempel:

Jag ska på 1års kalas på fredag då min systerson fyller år. Jag får ett sms VARJE jävla kväll vid 6-7 tiden på kvällen och då står det när jag ska jobba och vart på DHL jag ska jobba!
Idag fick jag ett sms där det står att jag ska jobba 15-23 imorgon vilket innebär att jag kommer att jobba kväll på fredag med vilket jag inte hade tänkt för att jag tänkte åka till Nora på fredag efter jobbet och fira MIO. Men NEJ man kan INTE planera någonting med detta jobb! Jag är SÅÅÅ trött på det! Jag orkar inte!

Jag är världens mest tjurigaste människa just nu och har varit det ett bra tag nu! fan jag pallar inte att man ska planera allt i sitt liv efter jobbet?! Ska det vara så? Eller är jag dum i huvudet??

Jag vill åka lååångt bort nu och bara va.

Varför ska livet vara så komplicerat? Varför går livet ut på att jobba?

Gud vad jag tänker..


Du får mosters present någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0