Veckan..



Förlåt för att jag inte har uppdaterat som jag brukar nu förtiden.. haha

I lördags var jag ju som sagt och spela cup i Degerfors, det gick överförväntan och man får säga så.. :P  Vi kom 5:a de är ju inte illa pinkat. Bilder från cupen kommer när Maja har lagt upp dom på sin sida..

Det har inte hänt så mycket annat denna vecka.
Igår var vi och kollla på lägenhet skit mysig verkligen.
Här får ni ett smakprov på vardagsrummet. Vi får svar imorrn om dom vill ha våran.
Men de lät ju som om dom ville flytta in direkt! Haha Så jag håller tummarna.


Jag nämde ju att jag kanske blir vaslad, och nu är det sagt att den 11Maj är sista dagen om det inte blir så att dom får massor att göra.. Men som sagt jag är inte sådär jätte ledsen, jag får ju chansen att ta tag i saken och testa på något annat och kanske lite roligare.. Men vi får helt enkelt se hur det blir den 11maj. :)

Ett par nya springskor skulle sitta fint, det börjar bli tort på gatorna nu och det är dags att ta på sig löparskorna igen och ge sig ut. I Augusti ska jag ju klara att springa Åstadsloppet på 1mil. Så de är bara att ge järnet! Och sen är det såklart för att orka spela en 90minuters match också. Utesäsongen drar ju snart igång. KUL som fan ska det bli!!
Så ett par nya fotbollskor måste inhandlas också :)

Längtar som sagt helt sjukt mycket till sommaren nu, vill bara att allt ska gå fort nu. Och man ska komma form, men de känns som om jag har fått lite mer muskler sen jag börja spela fotboll kan jag säga. Mina ÄLSKADE vader är tillbaka!!!!
Och ingen är lyckligare än jag! Haha sjukt va?! ;)

Har dessutom hittat ännu en låt som kommer GÅ VARM i Sommar hemma hos mig i allafall! Bäst låten på länge!!! :)
Lyssna och njut, den kommer garanterat spelas på varje krog i stan och jag får gissa i sommar!
Ge mig sommar nu tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0