Vår!!!


Jaha då är det snar helg igen! Fort går det, i helgen blir det rätt lugnt på lördag har jag cup i Degerfors hela dagen. Får se hur långt vi går om vi går vidare håller vi på enda till 20.00 tror jag det va. Men de lär vi väl aldrig göra med vårat lag. Haha :)
Men man kan ju alltid hoppas, de är ju iallafall kul att spela cup!!


Imorrn eller på torsdag får jag veta ifall jag blir varslad igen, men det vet jag redan att jag blir så jag har redan satt igång och leta jobb. Jag har sökt ett som Martin har tipsat mig om, och jag bara ber till högre makter att jag får det! Ska iallafall bli kul att äntligen ta tag i saken och testa på någonting nytt. =)
Men de enda tråkiga är att vi ännu engång ska flytta och letar en billigare lägenhet nu eftersom att jag nästa garanterat blir av med jobbet.. Men va fan jag är inte ledsen för de. Tycker ju de är kul att flytta. :P

Imorn blir det löpträning och fotbollsträning ska bli kul :)

Fan jag känner att VÅREN är bakom husknutten nu! ÄNTLIGEN!!!

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0