Smärta.


Jag är sjukt ledsen och förtvivlad över min rygg. Har så jävla ont!!! Vad är det för fel? Kan någon säga mig vad jag ska göra?!
Jag har varit hos 3st olika sjukgymnaster och en naprapat INGET HJÄLPER?!!! Jag orkar fan inte mer snart. Så får jag ångest för att jag stannar hemma från jobbet, men vad fan ska jag göra?! Jag har inte sovit på hela natten pga att det värker så jag nästan gråter!
De vart ju inte bättre av att jag ramla på träningen förra onsdagen och slog i vänster sida, är helt öm på den sidan.
Jag har läst allt man kan på internet om problem med ryggen men de står fan inget. Bara att man ska träna, och det gör jag för fullt.! Jag undrar om det är mitt jobb som inte gör saken bättre. Lyfter flera ton om dagen och i 2,5 år tid så har jag nog lyft en ex antal ton.
Men vad ska man göra, står jag still en hel dag på jobber så får jag ont för att jag står still och blir stel i ryggen istället. Jag får väl gå och bli förtids pensionär.

Sen ledar ju det ena till det andra, att man  är hemma mycket från jobbet betyder att jag inte får någon lön vilket betyder att jag blir skit förbannad och stressad och får fan halvt leva på Martin. Usch fan får ont i magen.
Men går inte hälsan före allting annat eller är jag helt dum i huvudet? Du ska ju trots allt ha din kropp hela livet och mår inte kroppen bra så kan du ju inte utföra ett bra arbete?

Jag är helt krossad jag vet inte vad mer jag kan göra. Kan någon säga mig vad jag ska ta mig till? Det känns inte som om någon tror mig när jag säger att jag har problem med ryggen för att jag bara är 21år gammal. Men jag har värk VARJE dag dygnet runt!!! Men smärtan är inte lika intensiv varje dag utan det beror lite på vad jag har gjort under dagen osv..
Ni ska vara glada där ute att ni inte har ont i ryggen.





Jag har haft smärtor i ryggen varje dag i 4års tid jag vet inte hur det är att inte ha värk varje dag. Har jag inte en Ipren ask hemma får jag panik. Jag undrar hur många Ipren jag har ätit de senaste 4åren. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0