Orka?!!


Jag är trött på det här nu. Varför ska det alltid vara jag som hela tiden ska ha kontakt? Varför? Vi är väl alla vuxna människor och kan prata med våra munar eller? Vi går inte på dagis längre och passar det inte så skiter jag blanka fan i det kan jag säga! Jag är trött eller förbannat trött på detta nu.

Jag känner bara att jag skulle behöva göra en rannsakan av visa grejer i mitt liv. Vad,vem,vilka jag vill ha kvar i mitt liv och runt omkring mig. Jag är trött på denna skit. Tycker de är SÅ dåig still! men skyll på lilla Mickis gör de.

Jag tycker inte att det är lika kul att gå ut längre, jag har haft min period här i livet med den saken. Jag tycker inte att de är värt de. Och sen vet jag hur det kan gå. Jag har inte försvunnit jag tycker bara att det är skönt att få vara hemma och ta det lungt. Eller bara åka iväg någonstans och bara va. Varför ska det alltid vara alkohol inblandat iallt?

Jag är kanske inte den människan jag var förra året men jag är inte tråkig för de. Jag har bara hittat mig själv och en kille som är den bästa som vandrar på denna jord. Jag är exakt samma människa för de. Han har bara hjälpt mig på vägen och ställt mig i rätt spår igen och fått mig att inse att jag kanske ska börja fundera på vilka jag verkligen vill ha kvar i mitt liv.

Låt mig bara va och hör av er när ni vill nåt! Från och med nu ska jag inte höra av mig till någon för jag behöver fundera över visa saker.



Detta är en helt sjukt bra människa som alltid kommer att finnas kvar i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0