Underbara väder!!



Det är sjukt varmt ute men härligt är det. Förutom att jag har legat här med förkyldning och hosta i 3 dagar.. Inte så kul dock. Men det börjar bli bättre.

Midsommar var underbart. Jag och Linda låg i varsin solstol innan alla kom och drack lite vin och bara njöt av livet. Sen kom alla och det vart full fart. Mycket trevligt får jag må och säga!

Jag och mamma fick för oss att måla trappen på landet igår sen fanns det färg kvar och vi börja måla sockeln på huset också så idag ska vi fortsätta måla där vi slutade. :) Så vi sover kvar där och grillar lite så, ska bli mysigt.

Hon frågade också ifall vårt lag ville jobba ihop lite pengar. Typ rensa ogräs och så. (det är jävligt mycket ogräs iofs) men pengar är ju pengar och det vill vi ju ha till laget. Så vad säger ni? det bra är ju att landet ligger i Filipshyttan så det är ju nära för alla :P haha

Nä nu måste jag dra.

Kram till alla där ute <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pengar till laget är alltid bra! Du får ta upp det på träningen!

syns och hörs!

2010-07-01 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0