tack och hej?



Nu har jag verkligen tappat suget för footbollen. Jag vet inte om jag vill mer i GIF. Funderar på att testträna med några andra lag, för jag känner att det inte går längre.. Det har sina förklaringar till varför jag känner såhär, och jag tycker inte de är värt det för jag mår själv bara dåligt över de..
Men vi får väl se.. jag kanske ger det en chans till....


Kommer man dit och aldrig spelat med detta lag och sätter ut henne på högerkanten och får spela i princip hela matchen så FINE så vet jag vart skåpet ska stå.( Hon var jätte duktig och så det är inte de jag klagar över) Och sätter ner mig på vänster back och mittmitt 2 positoner som jag aldrig har spelat, klart det inte går bra och det ser ju du med eftersom du byter ut mig hela tiden....... det har hänt 2 gånger nu. Och jag vet inte om jag kommer att ge det en chans till vi får se.. Jag kommer inte att komma på tisdag iallafall ska tänka igenom lite vad jag vill och se vad mer för lag det finns.

Prata med Per Hoffner här om dagen efter de så har jag funderat mer och mer på att lyssna på det han sa och byta lag, men den stora frågan är bara vilket lag? eller om man ska starta ett Korpen lag som har varit min tanke i typ 3år nu..

skit samma saken bli ju inte bättre av att jag sitter här och skriver av mig. Men var bara tvungen att göra de fast det låter lite barnsligt när man läser..

tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tyckte du gjorde en bra match och blir lessen om du lämnar oss!

Vet inte varför du känner som du gör men det kan inte bara bero på matchen igår! Och nu får du tycka att jag är elak om du vill, men det finns nog inget lag du kan räkna med att äns få plats på bänken till match utan att träna. Vill du ha din position vikt åt dig, ta dig i kragen och kom och träna, då ska du se att det löser sig! Hoppas du kommer imorgon och visar vem som ska spela höger ytter i framtiden! Kommer sakna dig om du lämnar oss!

2010-06-14 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0