Ont ont ont!



Vi spela match igår, sjukt bra jobbar tjejer. Vi förlora med 2-1 men en mycket jämn match var det. Jag var såå jävla slut igår när jag kom hem så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen.. Haha och idag har man träningsvärk i varenda muskel, vad gör man åt det?? Jag som skulle ge mig ut och springa men det kan jag ju glömma. haha
Jenny du kommer på träningarna i veckan va? För jag ska ta med mig Martin för en gång skull så du får lite målvaktsträning. :) det har ju alltid krockat med hans träningar men denna vecka ser ut som att det kommer att funka att han följer med.. Haha förbered dig på blodmask i munnen.. :P

Idag skiner solen igen, skönt! Jag ska strax traska över till mor min och vara barnvakt åt Mio en stund. Ska bli kul. Sen får vi se ifall Pontus ringer för jag skulle ev. hjälpa honom i köket idag på Satin. Det ska ju också bli kul, jag älskar ju att lagga mat! Så ska bli en upplevelse att få laga mat i ett riktigt resturang kök. :)


Midsommar på fredag då bär det av till Hallsberg för att ha det lite trevligt där ute med bad,sol (förhoppningsvis), kubb,boul, och lite andra trevligheter. :) God mat såklart!
Någon som har något gott recept på en midsommar tårta?

Här får ni mitt recept på en barnsligt god och enkel midsommartårta som jag gjorde förra året!
Den tar 5min att göra!

Recept:

2st
Marängbottnar
4dl Grädde
250g hallon
1L
jordgubbar
1/2
burk nutella

Sen är det bara att smeta på hur du vill ha det..

Jag hade marängbotten,nutella,hallongrädde,marängbotten, nuttela och hallongrädde och jordgubbar på toppen!








Så god!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, denna vecka kommer jag träna både ti och to! Verkar som jag får rätt att jag ska få lida på träningen men nu blir det av annan orsak än det som jag trodde :-)

2010-06-21 @ 21:14:06
Postat av: Hanna

du var jätteduktig på matchen. hoppas du känner det själv. träningsvärken är iaf ett bevis på att du slitit hårt :-)

2010-06-21 @ 22:12:36
URL: http://iloverico.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0