Oj oj


Oj vad mina besökare hade ökat nu då, vad har hänt? Måste hälsa alla nya läsare välkomna hit och hoppas ni gillar det ni läser!

Då sitter man här och funderar alldels för mycket. Allt snurrar i mitt huvud just nu och ingen kan förstå allt jag tänker på....

Är hos mamma och solar lite, sjukt varmt idag. Men jävligt skönt att solen lysser i allafall. :)

Har bestämt att jag ger det en chans till med fotbollen i Garphyttan. På söndag har vi derby mot Latorp ska bli riktigt kul och se hur det går. :) Hoppas på mycket folk.
Vill tacka Hanna också för att du var så gullig och ringde och fråga hur det var med mig.  Tack så mycket det betyde jätte mycket ska du veta! Guldvärd! :)

Annars är livet precis som vanligt har ju "sommarlov" tills 1:a september då jag börjar jobba igen. Längtar faktiskt lite för man blir ju dum i huvudet att bara gå hemma hela dagarna! Så ni där ute ta hand om era jobb!

Nä nu ska jag lägga mig och bättra på brännan igen! Hejsvejs!

Bjuder på lite bilder också :)






Saknar er ska ni veta, hoppas ni mår bra och att vi ses snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

sakna dig idag! ladda ordentligt till söndag, 3 poäng ska vi ha och Latorp ska få slita :-) ses på söndag!

2010-06-17 @ 23:02:41
Postat av: Hanna

:-D

2010-06-21 @ 22:14:30
URL: http://iloverico.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0