För varmt!

Ligger här hemma hos mamma och pressar som fan. men nu var jag tvungen att gå in och svalka av mig lite, sjukt att det ena dagen är svin kallt och andra svin varmt. Jävligt konstigt.
Ikväll är det fortbollsträning ska faktiskt bli kul, jag längtar för första gången till att träna. Men som sagt ska jag gå ner 5kg så måste jag ju ge mig fan på de. Men det känns inte som om jag kommer att klara detta jag har så fruktansvärt dålig självdisciplin.. Är det någon som har tips på hur man lyckas att hitta glöden till att gå ner i vikt?

Sitter här och letar recept på någon midsommar tårta som jag ska baka till Midsommar. Jag älskar ju att baka och laga mat så detta är ju ett ypperligt tillfälle att göra nåt man är bra på och tycker är kul. :)

Hitta några gamla bilder här på mammas dator som jag bjuder på. :P



Jag och Lollo för några somrar sen..


Förra Sommaren med mina underbara syskon och Klas på Lilla Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0