Uppdatering-Äntligen!


Nu är jag trött på att ha så jävla ont i ryggen. Så nu jävlar har jag bestämt mig för att börja träna på riktigt. Jag vet att jag har sagt det många gånger förr, men nu ska det ske på riktigt och nu har jag sagt det till er som läser min blogg också. Så ni kan ju kommentera och fråga hur det går om ni vill.. =)
Jag måste bara bli frisk från denna jävla förkyldning. Men det går åt rätt håll. Så jag hoppas att jag kan komma ut och ta en liten promenad imorn. Jag har inte varit ute sen i söndags, tror ni jag känner mig som en påse nötter eller?!
Jag vill bara ut och springa nu. Men inser att om jag gör det så kommer jag bli sjuk igen.
Så nu ska jag bli helt frisk sen blir det att komma igång med löpningen igen och sen köpa gymkort på Gustavsvik.
Sen har jag ju fotbollsträning två dagar i vecka med löpning innan så detta ska nog gå vägen tror jag.
Bara jag inte åker på en förkyldning igen!

Idag har jag inte gjort ett skit gick upp i natt och kolla lite på Hockeyn det är typ det enda jag har gjort dessa dagar jag har varit sjuk, att följa OS.. Men idag fick jag i alla fall lite sällskap av bror min. Han kom vid 11 imorsen och käka frukost sen var han kvar till 5 så det var trevligt. Vi låg på varsin sida av soffan och snacka skit.. haha =)
Sen kom min syster förbi en sväng också med Lill Mio <3

I helgen blir det lungt. Ska åka till Nora på lördag och gå på någon mat och choklad mässa. Ska bli trevligt. Får väl se om det blir någon liten tur på skidorna också om jag orkar.

Jag är så förbannat trött på denna snö nu, jag vill bara ha vår och sommar nu. Jag vill ha ett par snygg jeans och vita convers och min skinjacka.. Åhh vad jag längtar!
Vill bara kunna springa i Karlslundspåret och svettas som en gris i solen. Det finns inget bättre!

Alla Hjärtans Dag var hur mysigt som helst. Käka lite räkor och drack lite vin och hade allmänt mysigt bara.
Fick ett helt underbart fint armband av min älskling. <3


God Natt Sverige!



BLÄ!




Ja! lite sol och bara ben!


Kommentarer
Postat av: Bella

saknar!

2010-02-21 @ 04:24:02
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0