Trött


Är helt slut efter en löprunda och fotbollsträning efter de. Mina ben skaka när jag gick där i från. Ont över allt.
Jag råka halka på en kon innan träning när jag skulle skjuta en boll. Haha så jag halka och ramla rakt på arslet och slog i rygg,huvud och armbåge. Fick verkligen skit ont. :( Ni ska se min armbåge, helt blå. :'(
Men men man överlever nog de med.
Så nu är det bara RAKA vägen till sängen! :) 

Kul att taken börjar rasa in här i Örebro också. Man blir ju lite orolig. Man tittar en extra gång innan man går in någonstans.
Tror taket på jobbet kommer att rasa in snart. Fast det kanske inte gör nåt...

Nä nu är det dags att säga God Natt Sverige och tack för ännu ett guld! :O)

Hejsvejs.


Nyår.


En sjuk Martin i sitt barndomsrum. =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0