Tråkigt.



Var ett tag sen jag skrev, som vanligt. Jag hinner liksom inte. Har en del att göra på dagarna. Men idag hinner jag för idag är jag sjuk som vanligt. Ont i halsen och alldeles matt i kropp och själ..

Skulle vilja vinna pengar och försvinna ett tag långt bort. Jag är trött på mitt jobb jag är trött på allt just nu. Undra varför man får såna dagar ibland?

Jag vill bara ha vår och sommar nu men de får man väll vänta på i evigheter.. Ser liksom inget ljus i tunneln just nu.. Tråkigt men sant..

Jag har mycker i mitt huvud just nu och skulle kunna skriva en bok. Men vissa grejer är lite för privata för att skriva här. Så jag får väl skriva det i min dagbok istället.. :)

Men hoppas ni alla andra mår bra där ute!


Kommentarer
Postat av: sanna

kram hjärtat!

2010-02-16 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0