Sol


Äntligen lite sol. Idag är jag på hur bra humör som helst, jag har hur mycket energi som helst. Jag vill göra massa idag. Jag känner för att vara spontan! Har ni några förslag?
Jag längtar till värmen jag vill boka en resa. En sommarresa och en långresa någonstans. Men jag vet inte vart jag vill åka. Eller jag vet vart jag vill åka i sommar, då vill jag åka till Portugal,Grekland eller Kroatien.. =)
Men en lång resa skulle inte sitta fel. Typ åka runt i Indien, USA eller nåt.. Thailand känns så ut tjatat därför vill jag inte dit. De är ju typ som att åka till Mallis eller nåt känns det som. Men jag har ju aldrig varit där så jag vet ju iofs inte.. Men men vi får se vart det bär av i framtiden...

Idag har jag fotbollsträning jag längtar som aldrig förr. Synd bara att det är -13 ute. Jag vill ju ut och springa idag.. Får se hur jag gör.

Igår hade vi en dammsugar försäljare här i 3tim haha. Vilken mupp hom var! Men hon gjorde ju rent hela lägenheten ju! haha =)

Sitter här i soffan och tittar ut och solen skinner ute och jag ska nog ta och byta om och ta min promenad nu..


Hamnen i Motenegro.


Jag på flyget hem från Montenegro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0