Bättre sent än aldrig.


Jag är så glad att du äntligen har tagit ditt förnuft tillfånga och förändra ditt liv. Jag vart så glad idag när du sa det att jag inte viste vart jag skulle ta vägen. Jag vill inget hellre än att du ska må bra och få ett underbart liv. Du har äntligen förstått att det finns bättre saker här i världen än att spendera pengar på massa skit som du har gjort. Vi räkna idag på hur mycket du har gjort av med de senaste 5åren och det är nästan 100 0000kr  du kunde nästa ha varit miljonär nu. Men jag är glad att du har fått upp ögonen. Och jag hoppas att du snart hittar dig en tjej att dela ditt liv med och att du snart kan få en lägenhet någonstans här i stan. Jag vill bara se dig lycklig igen. Och jag hoppas eller jag vet att du kommer att bli lycklig inom snar framtid!
Du betyder mest för mig och det vet du, du är den personen som känner mig bäst av alla människor på denna jord.
Du är min andra halva och jag hoppas du vet det!

Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0