10tim kvar..



Jaha man drog nittlotten i onsadags och fick jobba kväll torsdag och fredag.. Inte allt för kul, men vad ska man göra?!
Har träningsvärk i hela kroppen så jag kan knappt röra mig idag. Magen värker, axlar värker, ryggen värken för att jag slog i den i golvet på träningen i onsdag.. =( Haha men är man lite klumpig så är man..

Jag då är det helg om 10tim för mig, kl: 20.00 tar jag helg, de är riktigt kul att pka till jobbet när alla andra slutar.. Börjar 12 och slutar 8... Men men de ger ju lite pengar iallafall..

Imorrn blir det att åka till Norrköping med Martin,hans mamma och hennes gubbe och hälsa på Martins "plast" syster. Sen ta en sväng på stan där, ska bli riktigt trevligt. Sen till kvällen hoppas jag att det blir en utgång. Känner att jag behöver de just nu. Att få tänka på något annat.. :)

Sen blir det fotbollsträning på Söndag. Måste få upp konditionen ondentligt nu, vi ska spela cup i Degerfors 13mars så har ni inget att göra den lördagen på dan, så kom förbi och titta en stund. De är både kill och tjejlag från Div: 4 och 5. =)


Vilka är ni som läser min blogg, kan ni inte skriva nåt så man vet vilka ni är?

Ha en trevlig helg alla där ute!


Kommentarer
Postat av: bella

Vi ifrån kina landet läser:D

2010-02-28 @ 01:07:05
Postat av: Carl Ensamseglaren

Jag ifrån Sörbyängen läser haha :)

2010-02-28 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0