Uppdate.


Har hänt lite sen sist jag skrev. Nu har vi flyttat igen och allt känns helt underbart. Slut med alla stress. Nu är det bara de där med att köpa en ny soffa för min gamla gick ju så klart inte in.. :(
Men har hittat en soffa som vi verkligen vill ha, men vi får se hur det blir.. Ska iväg och kolla på lite fler ställen innan vi bestämer oss.. :)

Lägenheten är exakt lika stor som våran andra, en tvåa på 63kvm. Ny tapetserad med fondväggar och så.. Skit snyggt. Jag ska lägga upp lite bilder hade jag tänk. Men jag väntar tills det är helt klart istället..
Köket,badrummet och sovrummet är klart men inte det andra.. Så ni får vänta lite till... hahaha =)

Nu är man långledig hur skönt som helst ju! Jag älskart!

Nu är det bara en månad kvar snart tills jag blir av med jobbet.. Konstigt det kommer att kännas att inte ha någonstans att gå varje morgon utan man får ligga i sängen precis hur länge man vill.. Konstigt.
Jag har liksom aldrig varit arbetslös, så det kommer bli lite konstigt. Men vi får hoppas att jag hittar ett nytt jobb snart. Har ju skickat iväg några ansökningar så jag väntar bara på svar.. Så vi får se hur det blir.

Nä nu ska jag ta och äta nåt.. :) Men jag skriver snart igen!


Kommentarer
Postat av: Bella

Glad Påsk på er:)

2010-04-03 @ 00:58:28
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vad snygga vi är! Saknar dig

2010-04-05 @ 20:11:59
URL: http://viitaknutar.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vad snygga vi är! Saknar dig

2010-04-05 @ 20:13:19
URL: http://viitaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0