Streck


Jag är fundersam, jag tänker så det knakar, jag är rätt liten om man tänker efter, ja jag vet inte. Men jag har gått in i en bubbla som jag tydligen trivs i, så varför lämna den?

Jag vet inte, jag vet verkligen inte.. Jag kan inte säga vad det är för jag vet inte själv.. Jag har bara inte ork att öppna munnen förtillfället och säga någonting.

Jag har funnit min vän inom mig och jag tror jag stannar där för jag orkar inte tacklas med omvärlden just nu. Jag vill bara att allt ska vara ett vittstreck. Ett streck av en nivå som alla klarar varför ska vi vara så olika här i världen?
Varför är vissa människor mer välkomna än andra? Jag kan inte förstå, kan du? Jag har tacklas hela mitt liv men inte fan blir det någon skillnad.

Jag ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0