Sorry men..


Jag säger det igen, men fan va snälla ni är mina läsare som fortsättar att kolla om jag har uppdaterat någonting, Men jag lovar er som vanligt att jag ska bli bättre på det. Jag har haft sjukt mycket att göra nu en tid. Men nu ska jag väl ha tid att skriva lite mer. Men grejen är den att jag funderar på att göra om denna blogg till en träningsblogg.. Vad säger ni om det? uppdatera hur det går på våra matcher och så sen hur jag själv tränar.. Tycker ni det låter bra eller ska jag fortsätta skriva massa skit som jag gör nu?!  Ge mig tips!!

Nu ska jag ta mig en promenad med Linda, sen blir det mys med karln min om han kommer hem i tid. Han är och spelar match. Jag kanske redan har somnat innan han kommer är sjukt trött idag.

Jag har fått vändligt mycket smak för majskolvar! Jag har ätit det varje dag nu, är det bra?!


På fredag vankas det dildoparty med Linda ute i Mosås.. haha Kan ju bli intressant..
På lördag vet jag inte, kanske bara ta det lugnt, har ju faktiskt cupmatch på söndag (om jag blir uttagen) kl:15.00 på Kilsbergsvallen för er som vill komma och kolla!

Nä nu ska jag dra!
HeJsVeJs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du får vara med på söndag :-)

träningsblogg låter skoj tycker jag :-)

2010-04-20 @ 22:40:13
Postat av: Mickis

Haha kul att du har hittat hit Jenny! :)

2010-04-21 @ 18:01:52
Postat av: Jenny

japp måste ju hålla koll hur ni har det :-)

2010-04-27 @ 07:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0