första gräsmatchen.


Igår invigde vi gräsplanen med match mot Lillån. Det gick väl sådär vi förlora med 4-1 men vi får väl tänka att dom spelar i div: 3 och vi i div: 4 så så dåligt är det ju inte..
Bra jobbat tjejer. 
Min insats var ju inte den bästa, har nog aldrig spelat så dåligt någon gång förut. Jag vet inte vad det är med mig, men det känns lite som om jag har tappat suget. Men det vill jag ju inte. jag vart iallafall så förbannad igår på matchen så jag drog där ifrån en stund, för att jag vart så jävla förbannad på mig själv för att jag vet att jag kan bättre!! Får be om ursäkt för det tjejer! Sorry!

Annars så rullar var livet på som vanligt.. Håller på att bli sjuk igen ont som fan i halsen och känner mig helkonstig.. Hoppas det inte blir värre.

Jaha idag är det bara 9 arbetsdagar kvar ute på DHL. Det känns faktiskt rätt okey, men visst är det tråkigt att bli arbetslös men samtidigt rätt skönt att komma därifrån och få chansen att testa på någonting nytt. Man har ju inte direkt motivation för att gå dit om man får säga så..


Jag är nere, jag är uppe, jag är ledsen, jag är glad, jag är dum, jag är snäll, jag är jag, du är du,
förlåt att jag är jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bara bita ihop vännen! Nya tag på måndag, seriepremiär då är du på topp! :-)

2010-04-26 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0