Helgen..


Nu sitter man återigen här framför datorn och ska beklaga sig lite..
Har varit på jourmottagning idag det tog mig en timma och en kvart innan jag fick komma därifrån. :( Gjorde två halsprov och kolla om jag har strepptokoker (eller hur det stavas?) haha men jag hade inte strepptokoker A utan dom gjorde ett annat test och kolla om jag har F och G som jag får svar på på tisdag.. Dom såg i alla fall att det var något som växte på min halsmandlar men frågan är bara vad de är för nåt..?? :S Så fick meg min andra penecelin kur denna månad... jag fattar inte varför jag alltid råkar ut för såna konstiga saker.. :( Sänkan var lite för hög också för att jag har något virus i kroppen.. Inte konstigt att man har legat som ett paket i 3dagar snart..

Men men nu ska jag sluta klaga, de är jag ju tydligen bra på har jag hört.. :P haha
Nä men igår klättra jag ju på väggarna hemma efter att ha sovit exakt hela dagen, jag vakna när Marie ringde vid 3 tiden så då tyckte jag att det var dags att gå upp.. haha men sen på kvällen skulle ju alla polers ut och jag vart helt sjukt vin sugen men får ju knappt ner vatten så jag gick hem till sarah och satt i ett hörn och höll dom sällskap bara, Ja jag vet att det kanske inte var så smart men de var faktiskt hon som sa att jag skulle komma dit så nu får ni skylla er själva om ni har blivit smittade.. :P haha Men då kan vi alla vara sjuka tillsammans, tänk vad roligt man kan ha då!! :) ¨

Annars har denna helg nog varit den värsta i hela mitt liv, var länge sen jag var såhär sjuk.. :( Men bortsett från att jag har varit sjuk så har den varit toppen!!!

Nä fan vad jag klagar, förlåt!! vilket tråkigt inlägg det vart men de kommer ett bättre lite senare eller imorrn jag lovar.. :P

Träffa Camilla på apoteket också idag när jag var där och skulle hämta ut min medicin.. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0