Sjuk igen!!! :(


Jaha då var man sjuk igen..:( Måste vara något allvarligt fel på mig.. Hatar att vara sjuk det är ju de värsta som finns.. Okey ibland är det skönt med som det har varit just nu när jag har varit sjuk fan varanan månad typ då är det inte kul längre. jag trodde jag skulle svimma när jag stod och väntade på bussen hem. Det var inte så kul. Men hem kom jag och jag tok decka i sängen och sov till klockan 6.. Är fortfarande helt slut och har sjukligt ont i halsen och i kroppen.. kanske trots allt har åkt på svinninfluensan på riktigt denna gång. :P Skämt och sido det hoppas vi inte..

Idag på lunchen så prata vi om patetiska fjortisbloggerskor som filmar sig själva och lägger ut.. Haha jag tror jag dör. När jag var inne på matildasblogg och kolla så hade hon lagt upp en filmen av amandavardet.blogg.se
jag tror jag dör helt allvarligt. gå in på youtube och sök på "amandavardet" och vill ni se den sjukaste videobloggen hon gjort så letar ni reda på "sommarglass och mammor med barnvagnar då lovar jag er att ni får ett gott skratt.. :) Haha

Ingen träning har man hunnit med denna vecka heller. Eller jag har inte fått träna för mig sjukgymnast som tryckte helt sjukt mycket på min rygg igår så jag trodde jag skulle svimma. Det gjorde så sjukt ont.. Kände mig nästan full när jag gick där ifrån. :(
men men ska man bli bra i ryggen någongång är det bara att stå ut med smärtan han ger mig varje gång jag har varit där..

Planer ihelgen.. Ja ni min kära mor fyller år imorrn så tänkte gå dit en sväng och äta smörgåstårta men får helt enkelt se hur jag mår imorrn. Annars har jag inga planer alls. Det blir väll att ligga i soffan hela helgen om man ska må såhär... :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0