Stor och Liten.


Har ju knappt varit ute på hela helgen men idag har jag varit ute och tagit en promenad, känns väll bättre men känner mig fortfarande inte helt bra. Så får väl se om jag går iväg till jobbet imorrn. Får mina provsvar imorn om jag har nåt kul som växer i halsen på mig..

Idag har jag städat hela supermans lägenhet, fint vart det, Det var fint innan också men nu är det ännu finare :P
Och glad vart han och de va väl bra.. :)

Kolla vilka fina skor Moster Mickis har köpt till Mio, hans första skor måste ju vara märkes skor men jag tror att mamma Sandra vart gladare än Mio själv vart.. Haha


Storlek: 20

Jag var på Stadium för några helger sen och jag håll på att dö av skratt, har aldrig sett så stora skor i hela mitt liv. storlek: 50 var det på dessa eller om det tom var 51 kommer inte riktigt ihåg men helt sjukt stora var dom!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0