Helg..


Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering men va fan jag har lite bloggtorka eller internettorka, inte allt för kul att gå in på internet längre.. haha :P

Men va fan för er skulle Sanna och Nina så ska jag försöka skriva lite mer.. :)
Vi saknar er två här i Örebro ska ni veta, antar att ni har det hur bra som helst nere i Malmö och lever studentliv till 110% =) Men snart kommer ni hem och hälsar på och de ska bli helt sjukt kul att se er igen! Då J*vlar blir de party! :P

Imorrn bär det av mot Kumla för lite party med tanterna (som jag kallar dom fast dom är bara 30+) haha
De ska bli jäkligt kul, de brukar ju bli allt annat än tråkigt! Haha HEL GALET KUL brukar de va!

Mitt liv rullar på som vanligt.. Jobb, träning, äta sova, träffa superman.. Ja man får helt enkelt göra de bästa av vardagen helt enkelt! =)

Imorrn bär det av till frisören för att bli lite fin i håret igen, ser ut som fan i håret just nu.. Men de blir det ändring på imorrn =)




Tillägnar denna låt till mina tjejer Sanna och Nina jag tänker på er när jag hör denna!! Haha =)
Saknar er ska ni veta!!!!! I´m in Miami Bitch!!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha love u

2009-09-25 @ 18:25:42
Postat av: nina

puss babyyyyyyyyyy!! vi saknar dig med.

2009-09-25 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0